Active ServiceDesk-avtal
Komplett IT-support från 30 kronor per dag
Jag har daglig kontakt med våra kunder och älskar att hjälpa till. Det är nästan som en sport att hitta lösningen så snabbt och smidigt som möjligt.
Simon, Active ServiceDesk och IT-konsult
Vi har tagit fram ett paket för dig som tänker smart och långsiktigt! Nu finns det möjlighet att skriva ServiceDesk-avtal med oss och säkra din trygghet till ett bättre pris.
Med ServiceDesk kan du vara säker på att alltid få snabb och personlig hjälp, oavsett om det gäller mindre uppdateringar eller större felsökningar. Vi hjälper dig på din arbetsplats, via e-post, eller över telefonen och använder ETT nummer för ALLA ärenden – snabbt, tryggt och enkelt.
Det här ingår i Active ServiceDesk
Vår service desk är HDI-certifierad* och som vanligt arbetar vi enligt ITIL och ITIL-Best Practice** när vi kontrollerar och säkerställer funktionaliteten i dina loggar, analyser och IT-system.
- Telefonsupport – ett nummer för alla dina ärenden
- Fjärrsupport – enkel och snabb hjälp
- Ärendeportal – följ dina ärenden online
- Användaradministration
Fyll i formuläret nedan eller kontakta oss så berättar vi mer!
*Human Development Index-certifieringen är en interaktiv, rådgivande och högt betygsatt service- och supportcenterutbildning för alla nivåer och roller.
**Information Technology Infrastructure Library (ITIL) är ett ramverk för kvalitetssäkrad utveckling av system, rutiner och processer enligt en internationell standard.